olavenhill.reismee.nl

E=MC2

Tijd is relatief! Daar komen wij vandaag maar al te goed achter. Na een aantal uren op de luchthaven van Brussel te hebben doorgebracht (ik vooral slapend - zie foto) stapten we aan boord van de Cityhopper naar Schiphol. Om 15:30u liepen we de aankomsthal van Schiphol in om tot de fantastische ontdekking te komen dat we in 6 uur ongeveer 40 kilometer hadden afgelegd..... Als dit het tempo van onze complete reis wordt zijn we over 5 weken in Dubai, haha! Gelukkig gaat onze vlucht om 20:55u en leggen we dan in een nacht een stuk meer af. Morgenmiddag (lokale tijd) zullen we in Jakarta aankomen om dan compleet tot rust te komen in ons hotel.
Tot rust komen gaat op Schiphol trouwens ook prima (zie foto van Hill) en het vakantiegevoel overheerst gelukkig echt. We zitten op een paar loungestoelen uit te kijken over de start en landingsbanen en we hebben de wekker op half 8 gezet mochten we allebei in slaap vallen. In ons hoekje van Schiphol is het ook lekker chill dus tot onze vlucht gaat is het hier goed toeven. Terwijl we hier nu lekker een paar heerlijk belegde broodjes weg aan het zetten zijn schrijf ik m'n blogje en ik bedenk me dat we echt op vakantie gaan. Dit alles valt samen met het passeren van een hele grote Airbus (300 gok ik) van KLM Asia. Zouden wij ook in zo'n vliegtuig stappen?
Ons volgende blog komt morgen ergens... als we aan het bijkomen zijn van onze jetlag in een heerlijk luxe hotel in Jakarta. Foto's zullen dit blog vast wel halen... of we dit blog ook daadwerkelijk vandaag kunnen uploaden is nog maar de vraag. De WiFi op Schiphol wil niet echt meewerken. Anyway, we gaan er iets moois van maken!

liset

Jullie hebben helaas geen airbus.. boeing 777, ook erg fijn vliegen hoor!

Grace & Felix

Tjonge, jonge, 40 km in 6 uur, dit is een schildpad tempo. Afin... gelukkig vermaken jullie je nog wel een beetje, al is het maar met slapen. Tenslotte is het vakantie dus wat maakt het uit. Vanuit huize Kometenlaan wensen wij jullie een hele goede vlucht en een fantastische vakantie.