olavenhill.reismee.nl

Vertrek... bijna dan

Dan is het maandag avond(ok dinsdag ochtend) half 1 en dan besef je dat je morgen rond deze tijd in een trein naar Moskou zit. Ouders gedag gezegd, langs oma, langs vrienden om er maar voor te zorgen dat iedereen weet waar je ongeveer bent op welk tijdstip.

Vooral dat tijdstip is onprettig aangezien morgen ook het Nederlands elftal tegen Uruguay moet spelen. Gelukkig hebben wij sinds kort een wereldontvanger en de frequenties waarop de halve finale en de finale worden gespeeld waterdicht ingenaaid in onze schoenen. Voor de mensen die het ook willen weten: Op de korte golf (SW voor ingewijden) 5955 Khz.

Verder morgen nog een paar kleine dingetjes regelen (paspoorten ophalen bijvoorbeeld - kleinigheidje zullen we maar zeggen) en dan is het echt tijd om op de trein te stappen. Voor iedereen die ons gaat volgen... we zullen proberen om het een en ander te uploaden op deze site maar we kunnen natuurlijk niets beloven. Internet is geloof ik niet echt een gemeengoed als ik de verhalen moet geloven en ik denk ook dat in een Ger-tent in de woestenij van Mongolie ook geen Wi-Fi spot is. Maar waar we kunnen zullen we updaten en jullie verblijden met een anekdote hier of daar. Mocht het nou echt niet lukken... vrees niet! We zijn van plan terug te komen en dan jullie natuurlijk de meest fantastische verhalen te vertellen met de bijbehorende foto's en filmpjes. Dus wees niet bang... We'll be back!

Greetz,

Olav en Hill

Reacties

Reacties

Mamma Mia

Hoi lieffies,

ik denk aan jullie, ben bezorgd en verschrrikkkelllijk jaloers...

Geniet ervan. Ik kijk uit naar jullie verhalen,

Liefs in het kwadraat,
mam

Mamma Mia

Moet ik nu nog een keer wat schrijven?

Ik leer deze nieuwe communicatievormen al doende te begrijpen en maak daarbij onherroepelijk allerlei fouten

J.

ENJOY!!!!
JOUIT!!!!

J.

Annemiek en Robert

Wat leuk zeg een weblog! Mocht jullie wereldontvanger gaan kraken, dan houden wij jullie wel op de hoogte hoor,haha!
Heeeeeel veel plezier, geniet ervan enne...we worden WELTMEISTER!!!

Grace

Hi Hill en Olav,

Ook namens Felix wens ik jullie en heel fijne en goede vakantie. Succes met het ophalen van de paspoorten. En dan......dan kan de vakantie echt beginnen.
Geniet van alles wat jullie zien en beleven in deze grote reis.
Ik zal zorgen voor jullie thuisfront (plantjes en post).
Nogmaals heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie reisverhalen.

Liefs Grace & Felix

Mia

Weltmeister,

Is dat wraak of verzoening?

Zometeen weer mijn oranje t-shirtje aan...


Zou ik vandaag ook in Moskou dragen, ..of in de trein naar Moskou

Even duimen dat het in orde komt met die paspoorten. Daar waren Ellis en ik ook een beetje ongerust over toen wij afgelopen mei naar Rusland gingen. We kregen visa en paspoorten een uurtje voor vertrek....

Hilleke

De paspoorten zijn binnen!!! We zijn klaar voor vertrek! Bedankt voor al jullie lieve berichten. We houden jullie, waar mogelijk, op de hoogte!

Dikke kus en een knuffel!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!