olavenhill.reismee.nl

We zijn er!

Dag allemaal! Na 18 dagen reizen en ongeveer 12000 kilometer zijn we er eindelijk. Beijing. De treinreis ernaartoe was wel een opgave want we gingen dwars door de Gobi woestijn waardoor de temperatuur in onze trein soms wel een opliep tot 45 graden Celcius. Als je dan ook nog eens niet kunt douchen kun je begrijpen hoe het onveer rook toen we vanmiddag aankwamen.

Gelukkig werden we fijn opgewacht door een vriendelijke Chinese dame die ons gelijk naar ons fantastische hotel bracht. Het is een hotel gesitueerd in een van de oude wijken van Beijing waar vroeger alleen de officieren mochten slapen van de Keizer. Het ziet er precies zo uit als we ons hadden voorgesteld. Foto's hebben we nog niet kunnen maken aangezien we nu nog op de hotelkamer zitten om lekker te douchen en bij te komen.

Omdat we 4 nachten in dit hotel blijven kunnen we jullie in ieder geval genoeg foto's laten zien als we terug komen van onze belevenissen. Morgen krijgen we een rondleiding door de Lama tempel, Tempel van de Hemel, Plein van de Hemelse Vrede en de Verboden stad. 's Avonds gaan we naar een Kung-Fu voorstelling en maandag gaan we dan eindelijk waar we voor gekomen zijn... de muur! We hebben er ontzettend veel zin in en vooralsnog was het de lange reis ontzettend waard. Tot gauw!

Olav en Hill

Opa & Oma

Wat leuk dat Jullie er zijn en nu maar lekker genieten.
dan ben je die stank zo weer vergeten En niet verdwalen in Beijing .En tot gauw veel liefs en een dikke knuffel

Wil Harinck(moeder Grace)

Ik lees jullie spannende verhalen en geniet van de foto's.
Nog heel veel reisplezier en ik wacht in spnning op het vervolg.
Liefs